Elazığ eski Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu’nun kalp krizi geçirdiği öğrenildi. Edinilen bilgilere göre Selmanoğlu, Elazığ Fırat Üniversitesi Araştırma Hastanesi Kardiyoloji Bölümü yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.
Sağlık durumuna ilişkin resmi açıklamaların beklenirken, gelişmeler
DOLAR
Alış:
Satış:
EURO
Alış:
Satış:
GBP
Alış:
Satış:
SON DAKİKA | Elazığ Eski Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu Kalp Krizi Geçirdi
Yorumlar
Benzer Haberler
-
NURULLAH ÖNER’DEN ELAZIĞ’A VİZYON HAMLESİ! HAZAR GÖLÜ KIYISINDA İŞ DÜNYASININ HAYALİNİ GERÇEĞE DÖNÜŞTÜRECEK DEV PROJE
-
SAHADAN GELEN TALEPLER PROJEYE DÖNÜŞTÜ! NURULLAH ÖNER’DEN ELAZIĞ TSO İÇİN VİZYONER HAMLELER
-
Rüzgâr Bayrağı Doladı, Polis Sessiz Kalmadı! Pertek’te Ay-Yıldız İçin Vinç Seferberliği
-
KENAN AKÇAHANOĞLU’NDAN SİYASİ NABIZ GAZETESİ’NE ANLAMLI 2. YIL MESAJI: “KALEMİNİZ GÜÇLÜ, SESİNİZ GÜR OLSUN”
-
İKİ YILDIR YAZIYORUZ… KİMİ GERÇEKLERİ OKUDU, KİMİ BİZİ GÖRMEZDEN GELMEYİ SEÇTİ!
-
AŞKTAN DAHA BÜYÜK BİR HİKÂYE: MERVE SUHAN’DAN İKİNCİ KİTAP
-
“Kürt Kadınları Gururumuzdur” Diyen Evren Kılıç’tan Rahmi Koç’a Tarihi Tepki
-
ÖNER: ETSO ARTIK KAZANDIRAN ODA OLACAK
-
Balıbey’den Kongre Öncesi Bomba Vaad! Elazığspor’a 50 Milyon TL
-
Prof. Dr. Yasemin Açık: “Bu Mücadeleye Bir Ömür Adadık”
-
Minik Sanatçılardan Büyük Sergi: Mehmet Mihri Akıncı Ortaokulu’nun Eserleri Göz Doldurdu
-
BAŞKAN ALANDAN KOVANCILARA ZİYARET